Pe pagina noastră folosim cookie-uri pentru a va putea pregăti pe viitor conţinuturi cât mai personalizate. Închide

Termeni și Condiții

navalla.ro
Termeni și Condiții

 

Prezentul document nu va fi înregistrat, va fi încheiat numai sub formă electronică și nu va fi considerat ca un contract scris, este redactat în limba română, nu face referință la un cod de conduită. În cazul în care aveți întrebări cu privire la funcționarea magazinului online, la situația comenzii și respectiv a livrării, vă stăm la dispoziție la adresele de contact oferite.

Acești Termeni și Condiții sunt valabili pentru relațiile legale care iau naștere pe site­ul Furnizorului https://www.navalla.ro/ ) și pe subdomeniile acestuia. Prezenții Termeni și Condiții pot fi accesați pe următoarea pagină web: https://www.navalla.ro/termeni-si-conditii-16 și pot fi descărcați folosind linkul:
https://www.navalla.ro/custom/ronavalla/image/data/terms-and-conditions/tac-navalla-ro.pdf

Datele Furnizorului

Numele furnizorului : Navalla Kft. //Navalla Comerț și Servicii S.R.L.//
Sediul furnizorului: Ungaria, 1046 Budapest, Kiss Ernő u. 3. 4/408.
Datele  de  contact  ale  furnizorului,  adresele  uzuale  de  corespondență  electronică pentru menținerea legăturii cu cei interesați:
Informații, serviciu clienți: navalla@navalla.ro
Număr de înregistrare al companiei: 01-09-865604
Cod fiscal: 13638038­2­41
Numele autorității de înregistrare: Tribunalul Pest în calitate de Registru al Comerțului
Număr de TVA: RO33209241
Număr telefon: +3612390311
Număr înregistrare protecția datelor: NAIH­59669/2012
Limba de redactare a contractului: română

Programul serviciului clienți

Sistemul nostru înregistrează comenzile și în afara programului de lucru, dar la telefon suntem disponibili doar între orele precizate. Și la întrebările adresate prin e­mail vă putem răspunde tot numai în timpul programului de lucru.

Ziua Program
Luni - Vineri 10:00­ - 18:00
Sâmbătă - Duminică închis

 

Site­ul Navalla Kft. găzduit de: GTS Hungary Távközlési Kft.
2040 Budaörs, Ipartelep u. 13­15. Cod fiscal: 10893018­2­44
E­mail: info@gts.hu
Telefon: +36 1 814 400 0


Dispoziții generale

Pentru problemele care nu sunt reglementate prin prezentul Regulament, respectiv pentru interpretarea prezentului Regulament, se aplică legislația maghiară și cea a Uniunii Europene, cu accent deosebit pe prevederile Legii IV din anul 1959 privind Codul Civil („C.C.”). Dispozițiile obligatorii ale legislației relevante sunt aplicabile părților chiar și fără clauze separate.

Prezentul Regulament intră în vigoare de la data de 22 mai 2014 și rămâne valabil până  la  revocarea  sa.  Furnizorul    are  dreptul de a modifica unilateral prezentul Regulament. Furnizorul va face publice respectivele modificări pe pagina web cu 11 (unsprezece) zile înainte de intrarea lor în vigoare. Prin folosirea site­urilor, utilizatorii acceptă în mod automat ca aplicându­li­se lor toate reglementările legate de folosire a acestora.

Utilizatorul, în cazul în care intră pe site­ul magazinului online al Furnizorului, sau dacă citește în orice fel conținutul acestuia – chiar și atunci când nu este utilizator înregistrat al magazinului online, recunoaște ca aplicabile asupra lui prevederile Regulamentului. În cazul în care Utilizatorul nu acceptă condițiile, nu are dreptul de a vizualiza conținutul magazinului online.

Furnizorul  își rezervă toate drepturile cu privire la site­ul magazinului online, la oricare parte a acestuia și la conținutul ce apare pe acesta, respectiv cu privire la difuzarea site­ului. Este interzisă descărcarea conținutului sau a oricăror părți din acesta  ce  apar pe magazinul online, stocarea în formă electronică, prelucrarea și vânzarea lor, fără acordul scris al Furnizorului.

 

Produse, gama de servicii

Produsele prezentate pot fi comandate numai online. Nu primim comenzi telefonice.
Prețurile afișate pentru produsele din magazin sunt exprimate în RON, ele includ TVA­ul legal, dar nu în toate cazurile includ și taxa de livrare la domiciliu. Nu se calculează taxe separate pentru ambalare!

În  magazinul  online,  Furnizorul  indică  în  mod  detaliat  denumirea  produsului, descrierea acestuia, și afișează o fotografie a produsului. Imaginile care apar pe fișa produselor pot diferi față de realitate, în anumite situații apar doar niște ilustrații.

În cazul în care se aplică un preț promoțional, Furnizorul informează Utilizatorii privind durata promoției.

 

Procedura de comandare

După înregistrare, Utilizatorul se autentifică în magazinul online.

Utilizatorul așează în coș produsele alese.

Utilizatorul  indică  numărul de bucăți pentru fiecare produs pe care dorește să îl cumpere.

Dacă Utilizatorul mai dorește să așeze în coș și alte produse, atunci va selecta butonul
„continuare cumpărături”. Dacă nu mai doreşte să cumpere alte produse, va verifica numărul de bucăţi pentru fiecare produs din coş. Prin apăsarea butonului „ştergere ­X” se poate șterge conţinutul coşului. După alegerea cantităţii, conţinutul coşului este reactualizat în mod automat. Dacă acest lucru nu se întâmplă, Utilizatorul trebuie să facă clic pe icoana Actualizare.

 

Utilizatorul alege modul de livrare/plată dintre următoarele tipuri

 

Compania  noastră  își  rezervă  dreptul  de  a  solicita  plata  unui  avans  de  către cumpărător, în funcție de mărimea comenzii. Odată cu confirmarea comenzii dvs., veți fi informat și asupra sumei ce trebuie s­o plătiți ca avans.

 

La plasarea comenzii selectați din următoarele posibilități de plată

Plata ramburs la curier
Plata în avans prin transfer (La plata prin transfer vă rugăm să scrieți întotdeauna seria comenzii dvs. în rubrica de mențiuni! Produsele comandate le vom
trimite prin curier după ce suma respectivă a intrat în contul nostru bancar.)

Modalitatea de preluare a produselor comandate
Produsele sunt livrate în zilele de lucru între orele 9 și 18 de către lucrătorii companiilor de curierat DPD, GLS sau TRANS O FLEX Curier. Cu o zi înainte de efectuarea livrării, compania de curierat va trimite un mesaj de înștiințare prin SMS și e­mail. În cazul în care livrarea nu reușește, asupra viitoarei date se va conveni     telefonic.

 

Termen de livrare

Termenul de livrare este de 7 zile în cazul în care nu afisează altfel pe site.

Taxa de livrare: 29 RON

În cazul în care produsele comandate nu le putem livra toate deodată ci doar în mai multe tranșe, compania noastră își va asuma plata costurilor suplimentare de curierat.

În cazul în care apar erori sau lipsuri în magazinul online privitoare la produse sau la prețuri, ne rezervăm dreptul de a face corecturi. În aceste situații, după constatarea greșelii și respectiv efectuarea modificării, cumpărătorul va fi informat imediat asupra noilor date. După aceasta, cumpărătorul va putea să­și confirme încă o dată comanda, sau există posibilitatea pentru oricare dintre părți să se retragă din contract.

Suma totală de plată, în baza cumulării comenzilor și a e­mail­ului de confirmare, include toate costurile. În pachet sunt incluse factura și informații cu privire la dreptul de renunțare. Utilizatorul are obligația să verifice pachetul în fața curierului, la livrare, iar dacă constată eventuale deteriorări ale produsului sau ambalajului, are obligația de a solicita întocmirea unui proces verbal, în caz de deteriorare nefiind obligat să preia pachetul. Furnizorul nu va lua în considerare nicio reclamație ulterioară, făcută fără proces verbal! Livrarea pachetelor se face în zilele de lucru, între orele 8:00 ­- 17:00.

După introducerea datelor, Utilizatorul poate plasa comanda prin apăsarea butonului
”casierie”, dar înainte de aceasta poate să mai verifice încă o dată informațiile pe care le­a furnizat, respectiv poate să trimită și comentarii odată cu comanda.

Corectarea datelor introduse greșit: înainte de încheierea procedurii de comandare, Utilizatorul poate oricând să pășească înapoi la faza precedentă pentru a corecta datele introduse.

După  trimiterea  comenzii,  Utilizatorul  va  primi  un  e­mail  de  confirmare.  Dacă Utilizatorul nu primește e­mailul de confirmare după plasarea comenzii într­un termen rezonabil de timp în funcție de natura serviciului, dar cel mai târziu în termen de 48 de ore, acesta este scutit de orice obligație contractuală sau angajament cu privire la ofertă. Comanda și confirmarea acesteia se consideră a fi primite de către Furnizor și respectiv de Utilizator, atunci când pot fi accesate de aceștia. Furnizorul își declină obligația de confirmare, dacă aceasta nu ajunge la termen din motiv că Utilizatorul a dat o adresă de e­mail greșită pe parcursul înregistrării, sau pentru că nu poate primi e­mailuri noi din cauza umplerii căsuței sale poștale.

 

Procesarea și onorarea comenzilor

Procesarea  comenzilor  se face în timpul programului de lucru. Comenzile pot fi plasate  și  în  afara  programului  de  lucru  precizat,  situație în care acestea vor fi procesate în ziua următoare. În toate cazurile, serviciul clienți al Furnizorului va trimite o confirmare electronică precizând data la care va putea onora comanda.

Dacă Furnizorul nu își poate îndeplini obligațiile contractuale din cauză că produsul care face obiectul contractului nu se găsește la dispoziția sa, are obligația de a notifica imediat Utilizatorul asupra acestui fapt, respectiv are obligația de a rambursa imediat Utilizatorului suma achitată de acesta, dar cel mai târziu în termen de treizeci de zile. Îndeplinirea acestei obligații nu­l scutește pe Furnizor de consecințele altor încălcări ale prevederilor contractuale.

Furnizorul  nu­și  asumă  nicio  responsabilitate  pentru  schimbările  produse  fără  o notificare prealabilă a instrucțiunilor tehnice sau a caietelor de sarcină, făcute de furnizor sau din cauze independente de el. Furnizorul își menține dreptul de a refuza parțial sau în totalitate comenzi care deja au fost confirmate de către acesta. Onorarea parțială a comenzilor se poate face numai după punerea de acord cu Utilizatorul!

 

Dreptul de retragere

Conform prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 17/1999. (II.5.) privind contractele încheiate  la  distanță,  respectiv  ale  Directivei  nr.  2011/83/EU  a  Parlamentului European și Consiliului, în termen de 14 zile de la data livrării produsului comandat, Utilizatorul, fără niciun motiv, se poate retrage din contract și poate returna produsul. În  absența  acestei  informări,  Utilizatorul  are  dreptul  de  a­și  exercita  dreptul  de retragere timp de 1 an.

În cazul exercitării dreptului de retragere, în afara cheltuielilor legate de returnarea produsului, Utilizatorul nu va mai suporta alte cheltuieli, în schimb Furnizorul poate solicita despăgubiri pentru pagubele materiale rezultate din utilizarea necorespunzătoare a produsului.
Utilizatorul nu poate beneficia de dreptul de retragere în cazul unui produs care este individualizat, care a fost realizat după instrucțiunile Utilizatorului sau la cererea expresă a acestuia.

După ce produsul a ajuns înapoi la Furnizor, acesta trebuie să ramburseze neîntârziat
Utilizatorului suma achitată de el, dar cel mai târziu în termen de 14 zile.

Utilizatorul are obligația de a returna produsele fără vreo justificare și fără întârziere, dar  în  maximum  14  zile  de  la data notificării Furnizorului asupra retragerii din contract, trimițându­le înapoi sau predându­le la adresa acestuia.

Se consideră că Utilizatorul a respectat termenul limită dacă returnează produsele înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Utilizatorul poate fi tras la răspundere pentru diminuarea valorii produselor numai dacă se constată că modificarea aspectului, proprietăților și funcționării a fost cauzată de utilizarea neconformă a acestora.”

Furnizorul   poate   reține   suma   ce   o   are   de   rambursat   până   la   primirea produsului/produselor returnate, sau până când Utilizatorul nu îi pune la dispoziție o dovadă a expedierii acestora: dintre cele două, se va lua în considerare data mai veche.

În cazul în care Utilizatorul dorește să­și exercite dreptul de retragere, poate indica acest lucru în scris, la oricare dintre adresele de contact ale Furnizorului (sau cu ajutorul formularului atașat), sau telefonic. La notificarea scrisă trimisă prin poștă se va lua în considerare data de expediere a scrisorii, iar la înștiințarea telefonică, data convorbirii telefonice. În cazul notificării prin poștă, Furnizorul acceptă expedierea făcută ca scrisoare recomandată sau pachet. Utilizatorul poate returna produsul către Furnizor prin poștă sau serviciu de curierat.

Utilizatorul trebuie să acorde o atenție deosebită folosirii corespunzătoare și conform destinației a produsului, deoarece Furnizorul nu are obligația de a suporta pagubele rezultate din utilizarea neconformă! În termen de patrusprezece zile de la data primirii produsului returnat, Furnizorul va rambursa contravaloarea acestuia în contul pus la dispoziție de către Utilizator, împreună cu costurile de transport.

Ordonanța Guvernului nr. 17/1999. (II.5.) privind contractele încheiate la distanță o puteți consulta aici.

Directiva nr. 2011/83/EU a Parlamentului European și Consiliului o puteți găsi aici.

Utilizatorul poate contacta Furnizorul și pentru alte plângeri sau reclamații, la adresa de contact aflată în prezentul Regulament.


Garanție

Pentru fiecare produs, Furnizorul acordă o garanție de 12 luni de la data livrării, cu excepția situațiilor în care producătorul stabilește o perioadă mai lungă de garanție. În asemenea cazuri va fi valabilă garanția cu durata cea mai lungă. Factura ține loc de certificat de garanție, neeliberându­se unul separat.

Utilizatorul are la dispoziție doi ani de la data execuției pentru validarea dreptului la garanție. Dacă Utilizatorul nu își poate exprima solicitarea din motive întemeiate, atunci în mod special, dacă defecțiunea prin caracterul său sau prin natura lucrurilor nu a putut fi detectată în termenul menționat mai sus, termenul de validare a dreptului la garanție este de trei ani de la data execuției.

Furnizorul are obligația de a repara gratis defecțiunile apărute în perioada de garanție și care fac obiectul garanției, de a schimba sau de a oferi alte produse noi. În cazul în care Utilizatorul descoperă asemenea defecțiuni, el are obligația de a notifica Furnizorul în scris, neîntârziat, asupra solicitării garanției.

Pentru a beneficia de garanție, Utilizatorul are obligația de a prezenta factura primită de la Furnizor. În primul rând, Utilizatorul poate pretinde efectuarea reparației sau înlocuirea, abia după aceasta poate beneficia de reducerea de preț sau de dreptul de retragere. Defecțiunea trebuie semnalată în termen de 2 luni de la data descoperirii acesteia pentru a fi luată în considerare ca încadrându­se în perioada de garanție. Utilizatorul va suporta pagubele rezultate din semnalarea cu întârziere a defecțiunii. În cazul  produselor  cu  reducere,  Utilizatorul  are  dreptul  de  a  solicita  înlocuirea produsului în condițiile inițiale (preț redus promoțional).

Furnizorul nu are obligații privind garanția în cazul defecțiunilor cauzate de uzura normală, a pagubelor rezultate din utilizarea greșită sau neglijentă de după transferul de risc, respectiv din utilizarea produselor neconformă cu destinația lor, sau a rănirilor survenite în astfel de condiții.

 

Diverse

Pentru a­și putea îndeplini obligațiile asumate, Furnizorul are dreptul de a lucra cu colaboratori. Furnizorul își va asuma întreaga responsabilitate pentru comportamentul ilegal al acestora, ca și cum el însuși ar fi fost cel care s­a comportat ilegal.

Dacă oricare parte a prezentului Regulament devine nulă, ilegală sau inaplicabilă, acest lucru nu va afecta valabilitatea, legalitatea și aplicabilitatea celorlalte părți din Regulament.

În  cazul  în  care  Furnizorul  nu  își  exercită  un  drept  pe  care  îl  are  conform Regulamentului, acest lucru nu va fi considerat drept o renunțare la acel drept. Orice renunțare la vreun drept este valabilă numai dacă se face o declarație scrisă în acest sens. Faptul că, cu o anumită ocazie, Furnizorul nu impune aplicarea cu strictețe a uneia dintre prevederile Regulamentului, sau clauzei acestuia, nu înseamnă că renunță la aplicarea și respectarea pe viitor a respectivei prevederi sau clauze.

Furnizorul și Utilizatorul vor încerca să rezolve orice dispute pe cale amiabilă.

 

Politica de soluționare a plângerilor

Scopul   magazinului   nostru   este   acela   de   a   onora  toate  comenzile  în  mod corespunzător, spre satisfacția completă a clientului. În cazul în care Utilizatorul totuși ar avea vreo plângere legată de contract sau de executarea acestuia, această plângere o poate trimite fie prin e­mail la adresa de mai sus, fie prin poștă.

Furnizorul va analiza prompt orice plângere verbală și o va soluționa după cum va fi necesar. În cazul în care cumpărătorul nu este de acord cu modul în care a fost soluționată plângerea sa, Furnizorul va întocmi un proces verbal cu privire la plângere și la poziția față de aceasta, iar un exemplar al acestuia îl va transmite cumpărătorului. Dacă analizarea imediată a plângerii nu este posibilă, Furnizorul va întocmi un proces verbal cu privire la plângere, iar un exemplar al acestuia îl va preda cumpărătorului.

La plângerile făcute în scris, magazinul nostru online va răspunde tot în scris în termen de 30 de zile. În cazul respingerii plângerii, se va oferi o motivare. O copie a răspunsului va fi păstrată timp de 3 ani și va fi pusă la dispoziția autorităților de control la solicitarea acestora.

 


Budapesta, 07/11/2017