Pe pagina noastră folosim cookie-uri pentru a va putea pregăti pe viitor conţinuturi cât mai personalizate. Închide

Cele mai frecvente intrebari

Plata prin card de credit online este securizat?

De multe ori apare intrebarea asta la un client. Ordin de plata complica in totalitate un furnizor international de plata prin card de credit, sau banca. In cazul in care clientul indica o plata prin card de credit, logarea si inceperea platii se va intampla pe site-ul web al bancii sau furnizorului. In site-urile oficiale bancare, este mai mult control in fiecare tranzactie. Transferurile de date SSL (Secure Socket Layer), se realizeaza printr-un canal criptat. Aceste site-uri functioneaza prin module de securitate multiple, si prin zeci de filtre de securitate, asa ca datele introduse vor fi protejate de catre sistem. Negustorul vede doar un singur numar de tranzactie, asa puteti fi sigur, ca in legatura cu datele de card de credit, nu obtinem informatii. Plata prin card de credit online, este absolut sigur.

Inapoi la inceput

Cum ar trebui sa cumpar, daca nici un am vazut produsul inainte?

Este un dezavantaj la cumparaturi prin webshop, ca nu se poate vizualiza produsul inainte de a comanda. Cu aceasta in minte, incercam oferi cele mai inalte imagini de calitate ale produselor. Cu toate acestea, ceea ce poate fi linistitor, pentru cumparaturi on-line, consumatorul este protejat de un drept de retragere in termen de 14 zile. In cazul in care, cu toate acestea comandati produsele alese, tot mai exista dreptul de retragere pentru 14 zile.

Inapoi la inceput

Voi primi o notificare inainte de expediere?

Inainte de livrare, va vom anunta prin e-mail sau telefon, ca produsul(ele) am predat firmei de curierat. Numarul de telefon al destinatarului, in fiecare caz este dat firmei de curierat, pentru a contacta cu dumneavoastra in ziua de livrare.

Inapoi la inceput

Cand va sosi? De ce nu a sosit?

In legatura cu sosirea produselor, clientii sunt informati prin e-mail. In cazul in care produsele comandate nu au sosit in timpul confirmat si asteptat, obtineti informatii de la colegii nostri prin telefon sau e-mail. Pentru administrarea, va rugam sa pregatiti numarul comenzii (se gaseste in confirmarea comenzii prin e-mail) si numarul de articol/denumire. Este posibil, ca nu putem da un raspuns exact imediat, deoarece trebui sa intram in contact cu producatorul/distribuitorul, in acest caz cereti un e-mail de confirmare, sau un apel inapoi. Sistemul automat, trimite clientului o notificare in cazul in care este primit produsul in depozit, si cand se modifica statusul comenzii.

Inapoi la inceput

Accesorii, piese se poate comanda?

Pentru produsele comercializate pot fi achizitionate si accesorii, si unele piese, dar in cazul in care nici produsul nu mai este in fabricatie, nu va mai putem asigura accesoriile. Aceste componente nu pot fi comandate prin webshop. Daca aveti nevoie de acestea, va rugam sa ne trimiteti un e-mail, cu numarul produsului exact si o descriere a accesoriilor. Apoi va vom informa in legatura cu disponibilitate pieselor si pretul.

Inapoi la inceput

Am dreptul de a returna produsul achizitionat?

Utilizatorul se poate retrage din contract si poate returna produsul. Pentru mai multe informatii, va rugam sa faceti click pe link-ul de mai jos. Informati pentru consumatori, cu privire la dreptul de retragere. Termeni si conditii

Inapoi la inceput

Cum se proceda returnarea?

Doriti returna produsele comandate? Nici o problema. Le puteti returna la noi in termen de 14 zile. Va rugam sa completati formularul de pe site-ul nostru si trimiteti-l la serviciul clientul nostru prin e-mail. Noi va rugam sa trimiteti inapoi produsul in stare buna, si in ambalajul producatorului daca este posibil. In cazul in care ambalajul original nu este disponibil, va rugam sa folositi ceva alternative similare. Ne ajuta foarte mult, daca ne spuneti, ce este motivul pentru anulare, ca in viitor sa putem imbunata calitatea serviciilor noastre. Metoda descrisa nu este o conditie prealabila pentru exercitarea dreptului de retragere.

Inapoi la inceput

Cine suporta costurile de returnare?

In exercitarea dreptului de retragere, costurile de returnare sunt suportate de catre cumparator.

Inapoi la inceput

Care este garantie produselor?

Navalla Kft. ia 1 an garantie pentru toate produsele. Producatorul in multe cazuri ofera mai multe garantii pentru propriile sale produse. Acest lucru este specificat la descrierea si desigur, ca clientii nostri prin intermediul nostru se pot pune in aplicare, daca este necesar.

Inapoi la inceput

Care este modul, cum funtioneaza procesul de comanda?

Mai multe informatii despre acest lucru, pot fi gasite la urmatorul link:
Procesul de comanda

Inapoi la inceput

Ce se intampla, daca primesc un produs rupt sau deteriorat?

Compania noastra incearca sa fie trimise corpurile de iluminat din depozit, ambalate cat mai sigur posibil, ca sa nu existe leziuni. Dar in cazul in care produsul comandat sau ambalajul ar suferi o deterioare, pur si simplu indicati faptul la serviciul nostru pentru clienti si noi cat mai repede posibil, va vom trimite o lampa intreaga noua, sau un abajur nou. Bineinteles, fara nici un cost suplimentar. Iar produsele rupte sau deteriorate, le vom aduce inapoi.

Inapoi la inceput

Am comandat cu plata prin transfer bancar, dar nu cunosc detaliile necesare pentru transfer.

Detalii bancare:
Beneficiar: Navalla Kft.
Banca: Banca Transilvania
Numar de cont: RO75BTRLRONCRT0258552001
Nota: numarul comenzii

Inapoi la inceput

Puteti trimite un catalog?

Fiind un magazin online de lampi, compania noastra se straduieste sa ofere clientilor nostri un sortiment de pe site-ul nostru, care este de fapt disponibil. Gama noastra se schimba in mod frecvent, astfel incat nu putem publica un catalog tiparit. Daca am trimite un catalog, este probabil ca multe dintre produsele nu mai sunt disponibile.

Inapoi la inceput

Corpurile de iluminat contin si becuri?

In cazul in care la descrierea produsului spune ca include becul, atunci producatorul ofera o sursa de lumina. Cu toate acestea, magazinul nostru ofera becurile automat, la fiecare corp de iluminat. Daca doriti aduga in comanda, acest lucru este usor de facut. Becurile se poate comanda si prin categoría principala Sursa de lumina/Becuri. Va rugam sa verificati becurile oferite in mod automat inainte de a cumpara, daca de fapt corespunde cu lampile alese. Orice ajutor este necesar in legatura cu selectarea unei surse de lumina corespunzatoare, va stam la dispozitie.

Inapoi la inceput

Lampile contin substante necesare pentru instalare?

De obicei, lampile nu includ elemente de fixare pentru montare, deoarece ele depind de tipul de suprafata. Prin urmare, ar putea avea nevoie de diferite prize sau suruburi pentru diferite suprafete.

Inapoi la inceput

Lampile contin instructiuni de instalare?

De obicei, corpurile de iluminat comercializate de compania noastra include instructiuni de instalare, dar pentru instalatie de iluminat speciale va recomandam unui tehnician electrician pentru ajutor.

Inapoi la inceput

Pot cere sfaturi inainte de a comanda?

Desigur, pentru toti clientii nostri stam la dispozitie la contactele specificate in ceea ce priveste problemele de iluminat. In legatura cu produsele alese, oferim toate informatiile technice clientilor nostri. Pentru a vedea daca acesta este corpul de iluminat bun ales. In cazul in care aveti nevoie de ajutor, pentru a calcula luminozitatea necesara sau a recomanda un corp de iluminat corespunzator, puteti, de asemenea sa ne contactati.

Inapoi la inceput

Cat costa transportul? Daca primesc mai multe colete, voi plati mai multe costuri de transport, de asemenea?

Costul transportului este pentru toate comenzile 19 RON deocamdata. In cazul in care comanda dumneavoastra va fi trimisa in mai multe doze, si in acest caz veti plati costurile de transport doar o singura data, 19 RON.

Inapoi la inceput

Prin ce firma de curierat se livreaza produsele?

Compania noastra lucreaza cu mai multe curier. In prezent, livrarea se face prin servicii de curierat GLS, Transoflex.

Inapoi la inceput

Exista un discount de volum la dumneavoastra?

Pentru comenzi mai mari, va rugam sa nu ezitati sa solicitati o oferta, prin intermediul formularului de pe site-ul nostru. Puteti utiliza acest lucru cu butonul “Cereti oferta”. Dar in cazul unui cos de valoare mai mare, butonul mentionat poate fi gasit si pe pagina cosului. Prin acest buton, puteti trimite continutul cosului la serviciul clienti, si va vom pregati o oferta de pret.

Inapoi la inceput

Exista la dumneavoastra produse cu pret redus, si oferte speciale?

Pe link-ul urmator, pot fi gasite produse cu pret redus:
Oferte special
Ele nu sunt deteriorate, sau produse folosite. Sunt produse noi cu ambalaj intact. Aceste corpuri de iluminat sunt mai ieftine decat pretul lor initial, pentru ca avem o cantitate mai mare pe stoc, si prin urmare putem permite un discount mai mare, probabil am cumparat mai ieftin de la producator, sau este o oferta de la furnizor.

Inapoi la inceput